niedziela, 24 lutego 2019

Wielkanocne stokrotki :)

Witajcie Kochani :)
 
U mnie niezmiennie trwa tęsknota za wiosną a cóż jej lepiej nie zaspokoi,
jak nie produkcja wielkanocnych kartek. 
Po raz kolejny wykorzystałam piękne papiery z Itd Collection.
Tym razem są to kolekcje Purple Rhapsody i Evening Time.
 Główną rolę na kartce zagrał tym razem wielkanocny tag,
który znajdziecie na pojedyńczych kartach do wycinania,
również z kolekcji Itd . Na półkach Czerwonego Cyrkla 
znajdziecie duży wybór takich właśnie gotowych elementów, różnej wielkości.
 Stokrotki, wiosenne gałązki i bazie dopełniają całości :)
Mam nadzieję, że moja kolejna wiosenna inspiracja przypadła Wam do gustu.
Pozdrawiam niedzielnie :)
Kasia
 
 
W pracy wykorzystałam:
 

4 komentarze:

  1. Cudownie ukwiecona karteczka,stokrotki są piękne:)Zjawiskowo boska!!! wiosna wiosna na całego. Pozdrawiam serdecznie:*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Aniu :)
    Uściski :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna, wiosenna karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kochana...pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń