środa, 6 lutego 2019

Kartka z ogrodem

Hej :)

Witam Was bardzo serdecznie 
Na początek chciałabym się z Wami przywitać.
Dziś już oficjalnie mogę się pochwalić- 
jestem częścią DT Czerwonego Cyrkla :)

Mam na imię Magdz, w scrapowym świecie moje prace podpisuje DecoArtMagda.
W sieci znajdziecie mnie w następujących miejscach
blog, funpage DecoArtMagda na FB oraz DecoArtMagda na IG

Lubię tworzyć prace warstwowe, kwiatowe, kolorowe.
Bardzo lubię wycinać ;)...
Mam nadzieję, że zainspiruję Was swoimi pracami 
i dzięki nim sięgniecie po ciekawe produkty, jakie w swojej ofercie ma Czerwony Cyrkiel

Do mojej pierwszej inspiracji wybrałam  papiery od AB Studio
przeurocza grafika ogrodowych drzwi oraz bluszcze
 pozwoliły mi stworzyć pracę niczym z tajemniczego ogrodu.






materiały ze skepu

 dziękuję za uwagę pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz