niedziela, 17 lutego 2019

Niech no tylko zakwitną jabłonie :)

Witajcie Kochani :)

 Dziś przychodzę do Was z wiosenną inspiracją, 
która powstała w wyniku tęsknoty za budzącą się przyrodą,
 za ukwieconymi drzewami i śpiewem ptaków.
Myśląc "wiosna" od razu przychodzą na myśl  przepiękne papiery
 Lemoncraft z serii Everyday Spring. 
Sięgnęłam po nie z ogromną przyjemnością, bo przyznaję
szczerze, że taka paleta kolorów jest moją ulubioną.
Na kartce umieściłam foamirowe kwiaty, które wycięłam wykrojnikiem a następnie potuszowałam je tuszami Memento, które ogromnie lubię.

Całość wyszła naprawdę wiosennie a napis Dreaming, który wycięłam z elementów w papierach Lenoncraft pięknie dopełnił całości. Teraz już mogę zacząć marzyć o wiośnie i wspaniałych, kwitnących jabłoniach :)
Papiery Lemoncraftu do kupienia oczywiście na półkach Czerwonego Cyrkla, są tam papiery bazowe i papiery właściwe. Polecam serdecznie, bo piękniejszych wiosennych kolorów nie znajdziecie :)
 Mam nadzieję, że moja dzisiejsza wiosenna inspiracja przypadła Wam do gustu.
Życzę Wam słonecznej, twórczej niedzieli życzę :)
Kasia

W pracy wykorzystałam:

6 komentarzy:

  1. Na karteczce prawdziwa eksplozja wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie się zrobiło!!!😃 Czytając taki fajny post i oglądając taka cudną wiosenną inspirację,naprawdę czuć Wiosnę.Gratuluję Kasiu i pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pada od rana, a tu takie wiosenne cudeńko Kasiu, cudne kwiatki, ach zachwyciłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywołuję wiosnę Violu :)
      Dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

      Usuń