czwartek, 28 lutego 2019

Co wsadzić do boxa?

Witajcie serdecznie :))

Luty z racji Walentynek jest bardzo romantycznym miesiącem.
Można być lub nie zakochanym, 
mimo to warto okazać uczucia najbliższym :)

A te uczucia często kończą się w jedyny, 
najbardziej oczekiwany sposób - ślubem :)
Już niebawem, już za moment zacznie się sezon na ślubne prace.
Spieszę Wam z pomocą i uprzejmie donoszę, że w naszym sklepiku 
znajdziecie masę cudownych artykułów do ich stworzenia :)
Dzisiaj jednak skupię się na pokazaniu, co możecie wsadzić do boxa. 



Wybór tekturek 3D w sklepiku jest naprawdę imponujący!

Wybrałam dla Was 4 :) 

Zacznijmy od najłatwiejszych w składaniu - Para na Mostku. 
Szybko, łatwo, bezproblemowo



Druga Para w altance także prosta w obsłudze, pięknie się mieści do boxa.




W trzecim boxie znalazła się karoca :) Mój numer jeden jeśli chodzi o wygląd, 
ale żeby zmieściła się do standardowego boxa trzeba się troszkę wysilić.
Pasuje, ale bardzo dokładnie terzba opracować kąt przyklejenia tekturki do bazy. 
Inaczej się nie zamkną boki, ewentualnie będą odstawać. 



Czwarty box zawiera bryczkę - efekt bardzo sympatyczny,
ale do złożenia powinna być instrukcja ;) do dziś nie wiem, 
gdzie miałam przykleić jeden z elementów, który mi pozostał.
Mimo to prezentuje się dość zacnie.




 Jeśli zdecydujecie się na "budowę" swojego boxa
to może Wam się przydać jeszcze baza do boxa z GoatBox
uwielbiam je - są idealne, równiutkie i tylko moja nadwrażliwość każe mi je sklejać.
Można tego spokojnie nie robić. Trzymają się pięknie.



Moje boxy powstały z papierów Lemoncraft z kolekcji Dom Róż,



dodałam też troszkę kwiatków, delikatne napisy Kochanemu Tacie i Kochanej Mamie.




Wiem że zdjęć dzisiaj dużo, ale może się zainspirujecie....






Wykorzystane materiały:


Pozdrawiam serdecznie
olenka_ja

5 komentarzy:

  1. urocze, co jeden to piękniejszy Rodzice sie ucieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne😍oj tak czasem nawet w tym przypadku instrukcja jest niezbędna 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne boxy! Z takimi tekturkami można stworzyć niezapomniane wrażenia.

    OdpowiedzUsuń