wtorek, 2 lipca 2019

Wakacje

Witajcie serdecznie :) 

Od wczoraj na naszym blogu rozpoczęła się przerwa. 
Z racji wakacji i innych życiowych wydarzeń chwilowo
nasz blog zawiesza swoją działalność.


Dziękuję wszystkim dziewczynom z DT:
Oldze, Agacie, Eli, Danusi, Malwince i Madzi
za ich wspaniałe inspiracje,
mam nadzieję, że nie był to czas zmarnowany.


Wszystkich zapraszam do śledzenia naszego facebookowego profilu
oraz na zakupy do sklepu Czerwony Cyrkiel i Haft Pasja.

Mam nadzieję, że po przerwie wrócimy do Was pełni weny i pomysłów.
Życzę udanego odpoczynku i zbierania sił na kolejne miesiące.

Pozdrawiam serdecznie

Olenka_ja


6 komentarzy:

  1. Zdecydowanie był to dla mnie fantastyczny czas! dziękuję 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż szkoda ale rozumiem całkowicie, przerwy są potrzebne, czekam na wielki powrót z mnóstwem wspaniałych prac i pomysłów, a póki co miłych wakacji życzę, odpoczynku tworzenia tym razem nie dzieł a fantastycznych wspomnień :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wakacyjnego wypoczynku :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także czekam na wielki powrót! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń