niedziela, 12 maja 2019

Niezapominajkowy czekoladownik

Wiosna kojarzy mi się między innymi z niezapominajkami. To też ulubione kwiaty mojej mamy.
Lubię też papiery LemonCraft z serii "Nie zapomnij mnie". Wykorzystałam arkusz Nie zapomnij mnie 01
Na półkach Czerwonego Cyrkla odnalazłam czekoladownik GoatBox i biały papier czerpany, z którego zrobiłam niezapominajki.
Z nich wykonałam niezapominajkowe opakowanie na czekoladę.
 Tak opakowana czekolada będzie fajnym dodatkiem do prezentu lub niezobowiązującym upominkiem




Wykorzystałam:
arkusz Nie zapomnij mnie 01 czekoladownik GoatBox
biały papier czerpany


Pozdrawiam serdecznie :-)

Danfi

4 komentarze:

  1. Coś wspaniałego. Zachwycam się tą pracą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię niezapominajki. Twoje wyszły prześliczne. Czekoladownik doprawdy słodziutki i zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń