niedziela, 19 maja 2019

Gościnnie AGA-CRAFT

Witajcie serdecznie :)

Dzisiaj mamy przyjemność gościć na blogu Agnieszkę - autorkę bloga Aga-craft.

 Przeczytajcie, co sama napisała o sobie :)

Mam na imię Agnieszka. Od 3 lat prowadzę bloga Aga-craft.blogspot
Część z Was zna moje prace i często mnie odwiedza, za co bardzo Wam dziękuję. 
 Z przyjemnością powitam również nowcych gości- serdecznie zapraszam. Przedstawiam kilka moich prac;  

W marcu wygrałam candy w Czerwonym Cyrklu. 
Tutaj możecie zobaczyć co do mnie przyszło;)
Dostałam dużą pakę samych wspaniałości, która sprawiła mi ogromną radość. 
Za co z serca jeszcze raz dziękuję. 
Z otrzymanych przydasi powstała kartka na I Komunię Świętą Michała.
 Kartka zapakowana jest w  pudełko z szybką.   

Ze sklepu Czerwony cyrkiel wykorzystałam materiały:











Agnieszka tworzy same piękne prace, zobaczcie, co jeszcze wyczarowała :)





Agnieszko bardzo dziękujemy za gościnny występ :)

Pozdrawiam majowo:)
 
 

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi miło goscić w Waszych progach :) uśmiechy posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga tworzy piękne prace! Gratuluję występu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś ,Twoje praca wspaniałe jak zawsze:)
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite prace jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam prace Agi :) A Jej stempelki kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Wam wszystkim dziękuję :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś super!!! Wiesz, że uwielbiam wszystkie Twoje prace :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda! Uwielbiam prace Agi.
    Aguś gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A u Agi też przed chwilą byłam :) ma naprawę wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń