środa, 22 maja 2019

Kartka dla mamy

Hej :)

Witajcie serdecznie

Jako dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę dla mamy łącząc różne papiery.
Fiolety od LemonCraft, kwiatowe tło to ScrapAndMe, 
natomiast kwiaty i ptak to cudne grafiki z papierów od A.B.Studio.
Wprawdzie wycinane obrazki pochodzą z różnych kolekcji, ale kolorystycznie pasują mi idealnie ;)...

Z tego połączenia powstała kartka dla mamy, mocno warstwowa i bardzo kolorowa :)
A czy Wy macie już przgotowane kartki dla swoich mam??
 




materiały


dziękuję za uwagę
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Naprawdę wyszła fantastyczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka na bogato :) Piękna i wyjątkowa. ja niestety w robieniu kartek się nie czuje na siłach. Nie raz innym rękodziełem mamę obdarowywałam ale w tym roku na Dzień Mamy kupiłam prezent :)

    OdpowiedzUsuń