czwartek, 24 stycznia 2019

WIOSENNY WIANEK Z MOTYLAMI

Witajcie Kochani:),
dziś moja 1-wsza inspiracja
na blogu Czerwony Cyrkiel,
dlatego na samym początku
chciałabym wyrazić moją ogromną radość,
że mogę współtworzyć to miejsce:).
Mam na imię Malwina,
ale jak zapewne wiecie,
w scrapowym świecie posługuję się
nickiem malwinku:).
Z wykształcenia jestem filologiem klasycznym,
a na co dzień mamą wspaniałego prawie 5-letniego Remisia:).
Moją ogromną miłością są stemple, kartki interaktywne,
i ptaki - jestem zapalonym ornitologiem:D.
Mam nadzieję, że wraz ze mną będziecie 
się dobrze bawić:).
Tyle o mnie:) - jako inspirację
przygotowałam dla Was
wiosenną kartkę z motylowym wiankiem
stworzoną z przepięknej kolekcji papierów
do tego wiosenny MUST HAVE - Agateriowy WIANEK - wykrojnik i stempel,
i kartka gotowa:).














użyłam:



pozdrawiam cieplutko:)


2 komentarze: