niedziela, 20 stycznia 2019

Babcia

Witajcie niedzielnie:)

Babcia - ileż miłości, ciepła i ogromu wspomnień mieści się w tym słowie, kim jest Babcia?
...mogłabym wymieniać i wymieniać do samego wieczora aż brakło by mi przymiotników.

Ja nie mam Babci już od 35 lat ale bardzo wyraźnie, jak gdyby to było wczoraj
pamiętam  zapach Jej kuchni, ciasteczek pieczonych z anyżem...

 dwóch kotów rozwiezionych jak dziadowski bicz, ( Kizia i Mizia), psem Kajtkiem..,

metalowej puszki z landrynkami..,

flaszką z tranem który mi zawsze kazała pić z takiego dziwnego zielonego kieliszka...,

Patefonem i mnóstwem płyt winylowych, który uruchamiany był tylko w niedzielę, święta, imieniny
 i wiele innych miłych memu sercu wspomnień

Myślę, że każda z Was ma takie ciepłe wspomnienia o Babci,
 pamiętacie te chwile spędzone wspólnie z Babcią? 
co najbardziej utrwaliło się w Waszym sercu?
w Waszych wspomnieniach?


Wczoraj robiłam boxik  dla Babci od wnuków i prawnuków
 Babcia Szczęściara kocha ją już trzecie pokolenie:)

Cudowne Papierki od Laserowe love bardzo mi w nim pomogły:)









 

 Do boxika potrzebowałam papier z Laserowe Love
Bazę z Goat Boxu
Fotel 3D od  Anemone
Papierowe kwiaty
oraz klej i kosteczki
Dziękuję bardzo i serdecznie zapraszam do sklepu 



1 komentarz:

  1. piękne klimaty a fotel którego użyłaś...wspaniały pomysł

    OdpowiedzUsuń