niedziela, 31 marca 2019

Nowy skład Dt

Witajcie :))

Zmiany, zmiany, zmiany....

Dzisiaj żegnamy się z Iwonką i Ulą, które przez ostatnich kilka miesięcy tworzyły i inspirowały dla nas. 
Bardzo dziękujemy za tą współpracę. 


Dzisiaj z kolei witamy trzy nowe Duszyczki w naszym DT :)

Myślę, że dobrze Je znacie, ale przeczytajcie co napisały o sobie :)

Ela - Elżbieta Wróbel - Ela 17

Jestem Ela17,prowadzę bloga Moje pasje.
Scrapbookingiem zajmuję się od paru lat, kiedyś szydełkowałam, 
szyłam próbowałam techniki decu, robiłam prace ze wstążki-karczochy.
Najważniejszą jednak pasją są prace związane z papierem.
Robię różne rzeczy,kartki,boxy,prace medialne oraz ozdabiam różne przedmioty,
co sprawia mi wielką radość.
Mam dużo czasu na moje hobby bo wychowałam już czwórkę dzieci i jestem na emeryturce.

Olga - Olga T

Mam na imię Olga. Rękodzieło to moja pasja. Od najmłodszych lat coś tworzyłam. 
Dopiero od kilku lat zagłębiam się w techniki rękodzieła, szukając swojej ulubionej.
 Najchętniej wykonuję albumu oraz kartki okolicznościowe z kwiatami zrobionymi z foamiranu. 
Od czasu do czasu robię projekty mix - mediowe.
Moje prace możecie zobaczyć na blogu: https://klejpapiernozycznkiolgatrzcinska.blogspot.com/ 







Cześć, na imię mam Agata. Moim żywiołem jest papier, a wszystko zaczęło się od origami – stąd mój nick Origata. Bardzo szybko uwiódł mnie scrapbooking. Lubię tworzyć w wielu technikach, najczęściej kartki, ale również notesy, pudełka, exploding boxy, czasami albumy. Moje prace znajdziecie na blogu Papierowa odskocznia: https://origata.blogspot.com/ Zapraszam również na mój profil na FB:https://www.facebook.com/origata.sudoku

W marcu dołączyła do nas także autorka wielu ciekawych prac 
- Danusia - Danfi

Witajcie
Mam na imię Danusia, ale w blogosferze znana jestem jako danfi z Pasji danfi. 

Lubię robić karteczki, szczególne takie o nietypowym kształcie 
i ozdabiać je własnymi kwiatami, 

które wykonuję z foamiranu lub papieru czerpanego.



Koleżanki dołączają do Magdy i Malwinki, które doskonale już znacie.


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę słooonecznej niedzieli:)
olenka_ja



7 komentarzy: