sobota, 23 marca 2019

Ela17 - Gościnnie w Czerwonym Cyrklu

Witajcie :))

Dzisiaj, w ten piękny, wiosenny dzień chciałybyśmy zaprosić Was do obejrzenia prac Eli17.
Ela tworzy niezwykle barwne, kolorowe, a jednocześnie piękne dzieła.



Przeczytajcie, co sama napisała o sobie:

Jestem Ela17,prowadzę bloga Moje pasje.
Scrapbookingiem zajmuję się od paru lat, kiedyś szydełkowałam, 
szyłam próbowałam techniki decu, robiłam prace ze wstążki-karczochy.
Najważniejszą jednak pasją są prace związane z papierem.
Robię różne rzeczy,kartki,boxy,prace medialne oraz ozdabiam różne przedmioty,
co sprawia mi wielką radość.
Mam dużo czasu na moje hobby bo wychowałam już czwórkę dzieci i jestem na emeryturce.


Ela specjalnie dla nas wykonała prześlicznego, pełnego słońca zająca :)

Mnie szczerze zachwycił!







A tutaj kilka innych, równie wspaniałych prac Eli:







Elu, bardzo dziękuję za inspirację na naszym blogu.
Pozdrawiamy Cię  serdecznie wyglądając na kolejne, piękne prace!


 Ela wykorzystała:

 
Pozdrawiam
olenka_ja

 

6 komentarzy: