sobota, 23 lutego 2019

Gościnna wizyta Danfi + kurs na wielkanocną kartkę

Witajcie serdecznie

Dzisiaj na blogu mamy przyjemność gościć niezwykle utalentowaną i kreatywną Osóbkę - Danfi :)

Nie będę Jej zbyt długo przedstawiać, przeczytajcie, co sama o sobie napisała :)

Witajcie
Mam na imię Danusia, ale w blogosferze znana jestem jako danfi z Pasji danfi. 
Lubię robić karteczki, szczególne takie o nietypowym kształcie i ozdabiać je własnymi kwiatami, 
które wykonuję z foamiranu lub papieru czerpanego.
I właśnie dzisiaj, korzystając z zaproszenia w ramach Gościnnej Projektantki,
 chciałabym Wam pokazać jak robię swoje kartki.


Przygotowałam dla Was foto-kurs na wielkanocną kartkę typu Dutch Fold Cards 
z własnoręcznie wykonanymi kwiatami z papieru czerpanego.






Forma kartki jest bardzo prosta i przedstawia się tak:



Z papieru o gramaturze ok. 250 g/m2 wycinamy szablon/bazę kartki.
 Ja wykorzystałam papier wizytówkowy w kolorze ecru. 







Z tego samego papieru wycinamy prostokąt o wymiarach: 12 cm x 7,5 cm




Następnie z papieru kraftowego wycinamy:
- 2 kwadraty o wymiarach: 4,8 cm x 4,8 cm
- prostokąt o wymiarach 11,8 cm x 7,3 cm
- prostokąt o wymiarach 9,8 cm x 9,3 cm







Kolejnym krokiem jest wycięcie z papieru scrapowego (u mnie to Lemon Craft- Nie zapomnij mnie 05
- 2 kwadratów o wymiarach: 4,6 cm x 4,6 cm
- prostokąt o wymiarach 11,6 cm x 7,1 cm
- prostokąt o wymiarach 9,6 cm x 9,1 cm





Teraz brzegi wyciętych elementów tuszujemy brązowym tuszem i przyklejamy

 


Następnie do bazy przyklejamy 2 kwadraty i szerszy z prostokątów



Teraz do górnego panelu przyklejamy pozostały prostokąt




W ten sposób mamy gotową bazę. Teraz należy ją przyozdobić.

Ja wybrałam bazie wycięte wykrojnikiem, pisanki i kwiatki z papieru czerpanego
Pisanki podkleiłam papierem kratowym i wycieniowałam brązowym tuszem






Jako pierwsze przykleiłam bazie. Podkleiłam też kostkami dystansowymi
 (można zastąpić je tekturkami) pisanki
Pisanki przykleiłam na bazie



Na nie nakleiłam kompozycję z listków, narcyzów i niezapominajek,
 które wycięłam z papieru czerpanego białego  
Całość przyozdobiłam półperełkami.





Wideo-kurs na narcyzy z papieru czerpanego znajdziecie TUTAJ


Danusiu bardzo dziękuję za piękną inspirację 
A Was zapraszam do wykorzystania kursu przygotowanego przez Danfi.

Pozdrawiam Was serdecznie
olenka_ja

6 komentarzy:

  1. uuu jakie piękne, jakie czaso i pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dla kogoś bliskiego warto trochę czasu poświęcić na wykonanie niebanalnej karteczki :-)

      Usuń
  2. Świetna oryginalna praca <3 Kartki wykonane przez Danfi podziwiam od wielu lat :)
    Pozdrawiam słonecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko za przesympatyczny komentarz <3

      Usuń
  3. Super karteczka, pięknie ozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń