niedziela, 10 lutego 2019

Arszenik i stare koronki :)

Witajcie Kochani :)

Dziś mam ogromną przyjemność zaprezentować Wam swoją pierwszą,
 inspiracyjną pracę dla sklepu Czerwony Cyrkiel.
Kartka choć nie wygląda, jest częścią walentynkowego upominku dla pewnej damy zakochanej w stylu retro oraz powieściach Agathy Christie :)
Długo się nie zastanawiałam i od razu sięgnęłam po fantastyczne papiery  Itd.Colletion, które zobaczyłam po raz pierwszy na półkach sklepowych Czerwonego Cyrkla.
Mój wybór padł na kolekcję "Evening Time" (Wieczorową porą)
Papiery są zachwycające, wspaniale się prezentują na kartkach
a ja jestem pewna, że jeszcze piękniej można je wyeksponować na kartach 
albumowych. Są tak piękne, że aż szkoda je ciąć :)
Kartka została stworzona na białej, kwadratowej bazie.
Wykonałam również kwiaty z foamiranu na ciepło, które zostały potuszowane.

Mam nadzieję, że moja pierwsza inspiracja przypadła Wam do gustu.
Pozdrawiam niedzielnie.
Kasia





11 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja, śliczne kwiaty, bardzo przyjemne kolory, super 😁👍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :))
    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego ! Sama chętnie bym przygarnęła taką kartkę, rewelacja !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie :)
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo karteczkowe!Piękne kolory i rewelacyjne wykonanie:)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykonana i bogata, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń