środa, 24 kwietnia 2019

Kwecista kartka

Hej :)

Nie wiem jak Wy, ale pewnie zauważyliście, 
że ja mam bzika na punkcie wycinanych elementów takich jak np. kwiaty.

Zwłaszcza arkusze od ABStudio przyciągają moją uwagę ;)
Tym razem wybrałam kolekcję energetyczną, Enchanted flowers. 

Kolor fuksji bardzo lubię, zwłaszcza w kwiatach, piwonie wyglądają obłędnie, 
a i niezapominajki są bardzo urocze,
dlatego bardzo chętnie powycinałam kwiaty i ułożyłam z nich kompozycję...






 
użyte materaiały

dziękuję a uwagę :)
cmok, cmok Magda :)

4 komentarze:

  1. Śliczna kompozycja kwiatowa, chyba byłaby z Ciebie niezła florystka. :))) Kartka przepiękna, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 🧡🧡,co do układania kwiatów ciętych to niestety nie mam talentu 😁

      Usuń