czwartek, 20 czerwca 2019

Ślubna galanteria drewniana

Witajcie serdecznie :)

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować kawałek ślubnej wyprawki. 
Modnie jest obecnie posiadać "wszystko" ;) 
Sama nie przypuszczałam, że można na ten ważny dzień potrzebować aż tyle różnych
pudełek, koszyków, skrzynek....

Przy pomocy pięknych i licznych tekturek z naszego sklepiku 
stworzyłam i ja swoją kolekcję. 

Zobaczcie ile wspaniałych tekturek można znaleść na sklepowych półkach,
po to by je wykorzystać niekoniecznie w typowo scraperski sposób.


Najpierw chciałabym Wam pokazać pudełko na obrączki - wybór nie był proty, ponieważ chodziły mi po głowie dwie koncepcje....
- pierwsza z przepięknym cytatem od Anemone....




Jako motyw przewodni kompletu wybrałam serca - od Agaterii


i druga z pudełeczkiem także od Scrapka....




Na pudełkach na obrączki się nie skończyło.... powstała także skrzynia
Tutaj również  serce od Agaterii


Potem się okazało, że potrzebny jest jeszcze koszyk do oczepin do tradycyjnego zbierania "na wózek".
Również niezastąpiona okazała się Agateriowa tekturka wózek.


Ale to nie jedyny koszyk jaki się okazał niezbędny ;)
Wprawdzie nie zapomniałam o podziękowaniach dla Świadków i wiedziałam doskonale jak powinno wyglądać ich zapakowanie, ale zapomniałam o tekturce "Dziękujemy". Musiałam rozdzielić napis od Agaterii wykorzystując tylko jedną część. Prezentował się świetnie :)


A potem przyszedł czas na cięższy kaliber w podziękowaniach... Agateriowe serduszka zagościły na skrzynkach z podziękowaniami dla Mam...
Na jednej....


Potem na drugiej....


I nagle panika, bo zazpomniałam zamówić tekturkę do trzeciego podziękowania :(
Trzeba było pokombinować. Jak widać komunijna tekturka od Anemone po drobnej modyfikacji też całkiem nieźle się prezentuje.


Zobaczcie jak pięknie jest trójwymiarowa....




W sklepiku znajdziecie:


I już dziś zapraszam Was na kolejną inspirację tym razem z galanterią ślubną papierową ;)

Pozdrawiam Was serdecznie
olenka_ja


2 komentarze:

  1. Ależ piękny drewniany komplet, coś wspaniałego! Jestem nim oczarowany... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń