sobota, 1 grudnia 2018

Dzień dobry w pełnym składzie

Witajcie serdecznie :)

Niecały miesiąc temu został ogłoszony nabór do naszego zespołu projektowego. 
Zgłosiło się bardzo wiele Osób i każdej z Was chciałybyśmy serdecznie podziękować :)
Dzięki Waszym zgłoszeniom odkryłyśmy wiele niesamowitych miejsc
 i zobaczyłyśmy ogrom cudownych prac.

Niestety trzeba było podjąć wybór - tym trudniejszy, że każda twórczość ma swój określony styl, 
swoje cechy charakterystyczne, a co najważniejsze - cząstkę serca autora....

Za wszystkie zgłoszenia jeszcze bardzo DZIĘKUJEMY!

Choć wybór nie był prosty, udało nam się wyłonić trzy kreatywne Osóbki, 
które od dzisiaj zasilą szeregi naszego DT.

Są nimi:
Weronika, Iwona oraz Ula.

Dzisiejszy post będzie krótkim przestawieniem całego składu DT na blogu sklepu Haft Pasja :)

Jako pierwszą mam zaszczyt przedstawić Wam 

Beatkę - właścicielkę sklepu. 




Ona sama napisała o sobie:

Witajcie, na imię mam Beata, prywatnie - szczęśliwa żona i mama, 
a już za kilka miesięcy podwójnie szczęśliwa mama:)
 Z wykształcenia jestem nauczycielką, obecnie na urlopie macierzyńskim, a z zamiłowania
 i miłości do haftów prowadzę sklep internetowy.
  Z rękodziełem chyba od urodzenia, byłam za pan brat, mając Mamę (Aisab),
 która każdą chwilę spędzała na robótkach ręcznych, nie mogło być inaczej. 
Próbowałam wszystkiego związanego z rękodziełem, ale od dziewiątego roku życia,
  górę wzięły hafty, pochłonęły mnie całą, wypełniły każdą chwilę, najgorzej było w szkole czy na studiach,
 kiedy bardziej ciągnęło mnie do igły niż do nauki:) 
Wspólnie z Mamą postanowiłyśmy poszerzyć sklep o dział decoupage i scrapbookingu mamy nadzieję, 
że będzie cieszył wiele Osób, które oprócz haftów kochają papierki i decu. 
Serdecznie zapraszamy, zajrzyjcie i zobaczcie co mamy w ofercie:)

A oto cudne prace wyhaftowane przez Beatkę:


Kolejną ważną duszyczką w sklepowej hierarchii jest 

Basia - Aisab



A oto krótka jej prezentacja:

Mam na imię Basia, w świecie blogowym występuję pod nickiem Aisab.
Moja przygoda z robótkami ręcznymi trwa od najmłodszych lat, uwielbiam hafty, szydełko, druty, biżuterie, decoupage, jednak papier okazuje się bezkonkurencyjny i to on zabiera mi większość mojego życia.
Moje kartki są najczęściej wielowarstwowe i mocno ukwiecone:)
 Posiadam bloga www.aisab.pl, można mnie również znaleźć https://www.facebook.com/barbara.aisab  



A teraz czas na nowe Koleżanki :)

Iwonka - Prezent sam w sobie 



Iwona Walczak w świecie scrapowym znana jako Prezent Sam w Sobie.
Matka dwójki "maluchów" (26 i 21 lat ) w szczęśliwym związku już od 33 lat

W wolnych chwilach uwielbiam zamknąć się w swoim pokoiku i tworzyć -
albumy, notesy, pudełka, kartki...
Czasem powstają też rzeczy inne niż papierowe, ale to papier jest moim ulubionym materiałem.
Moje prace znajdziecie:

http://prezentsamwsobie.blogspot.com/

https://www.facebook.com/prezentsamwsobie/?ref=br_rs


Mam nadzieję, że będziecie mnie i inne osoby - śledzić na nowym blogu Haft Pasji 

Poniżej wspaniała twórczość Iwonki:




Ula - Ula K



Witam serdecznie, mam na imię Ula.
Scrapuję, decoupage'uję, haftuję, szydełkuję, kocham prace mixed-mediowe. 
W większości jestem samoukiem. Haft, jak również inne techniki (szydełko, druty) rękodzielnicze towarzyszą mi od dziecka. W 2014 zaczęłam się interesować scrapbookingiem, który od tamtej pory towarzyszy mi cały czas. Robię kartki, tagi, albumy, przepiśniki, boxy.
Nie tworzę w jakimś konkretnym jednym stylu.
 Styl rysuje się sam w zależności od stanu ducha i serca.
 Znajdziecie u mnie zarówno prace warstwowe na bogato, jak i C&S (Clean & Simple).
Lubię robić nieszablonowe projekty.
 I teraz o sobie samej :) podobno najtrudniej ;)
Ola - olenka_ja

Mam na imię Ola, od wielu lat zajmuję się rękodziełem - początkowo był to haft krzyżykowy, 
dzięki któremu na jednym z for internetowych (tak, tak to było tak dawno temu, że żadne facebooki wtedy nie istniały, a całe życie internetowe skupiało się na forach ;)) poznałam Basię i Beatkę :) 
Wraz z rozwojem internetu moje ręce coraz częściej zaczęły dotykać papieru. 
I właściwie dzisiaj wyparł on całkowicie haft, od którego zaczynałam.
Uwielbiam tworzyć prace kobiece, koronkowe, romantyczne. 
Raczej sięgam po proste formy, ale zdarza mi się też "kombinować".
Jeśli macie ochotę zapraszam Was na mojego bloga https://olenkaja.blogspot.com 



 Mam nadzieję, że cały nasz skład przyjmiecie gorąco i będziecie często odwiedzać nasze skromne progi :)
Zapraszamy pod adresem

bloga: https://sklephaftpasja.blogspot.com/
fb: https://www.facebook.com/groups/561691417585094/

oraz na zakupy do sklepu

https://haftpasja.pl/

Pozdrawiamy Was serdecznie

Nowe DT :) 




11 komentarzy: